Innholdsmarkedføring for web
Innholdsmarkedføring på trykk
Papirbilag/magasin
Nettsider
Foto-pakker for SoMe og nettsider
Video-presentasjoner av bedrifter og prosjekter
Anonser på print og digital
Verdifullt innhold: Innholdet skal tilby noe av verdi for målgruppen, enten det er informasjon, underholdning, inspirasjon eller løsninger på problemer.
Relevant for målgruppen: Innholdet skal være målrettet mot en spesifikk målgruppe med felles interesser, behov eller utfordringer.
Målbarhet og analyse: Det er viktig å kunne måle effekten av innholdsmarkedsføring ved å bruke ulike metoder som trafikkanalyse, konverteringsrate, engasjementsstatistikk og mer.
Langsiktig perspektiv: Innholdsmarkedsføring handler ofte om å bygge tillit og etablering av varige forhold med målgruppen, og ikke bare om å oppnå kortsiktig konvertering.
Ved å benytte innholdsmarkedsføring effektivt, kan en bedrift bygge autoritet og troverdighet i sitt felt, tiltrekke seg organisk trafikk, og påvirke potensielle kunder til å ta ønskede handlinger, for eksempel å kjøpe produkter eller tjenester.